IT asistence
Allianz MůjDomov

Nejste kamarádi s technologiemi?
Pak je tu
IT asistence.

V rámci pojištění majetku MůjDomov jsme tu pro Vás s IT podporou pro celou Vaši domácnost až do konce roku 2024 zdarma.
Výhoda se týká jen klientů, kteří sjednali produkt MůjDomov od 11. 8. 2023.

pocitac

V rámci pojištění majetku MůjDomov jsme tu pro Vás s IT podporou pro celou Vaši domácnost až do konce roku 2024 zdarma. 

Pomůžeme Vám:

Pojištění majetku od Allianz je tu proto, abyste mohli klidně spát. Pojistíme Váš dům, vybavení pronajatého bytu, i chalupu kam jezdíte na víkend. Rychle, jednoduše, s krytím rizik, kterých se nejvíce obáváte. Pokud jste náš klient, tak i se slevou. 
sluchatka

Nechte si pomoci našimi IT specialisty s připojením bezdrátových sluchátek k notebooku. Společně zjistíme, zda je váš notebook kompatibilní s bezdrátovými sluchátky, zařízení spárujeme a nastavíme tak, abyste mohli poslouchat hudbu, podcasty nebo filmy.

  • Zjistíme, zda jsou vaše zařízení kompatibilní 
  • Pomůžeme s instalací nejnovějších ovladačů 
  • Zajistíme optimalizaci zvuku tak, aby byl co nejlepší
Pokud jste si koupili nový telefon a nevíte, jak si nainstalovat e-mailovou schránku, obraťte se na naše IT specialisty. Rádi vám pomůžeme s nastavením, abyste mohli bez problémů přistupovat k e-mailům od svých
přátel, rodiny a kolegů.
 
  • Pomůžeme vám nastavit váš e-mailový účet na vašem novém telefonu. To zahrnuje zadání a uložení správných přihlašovacích údajů a synchronizaci vašeho účtu s telefonem. 
  • Nastavíme, jak často chcete, aby se váš telefon synchronizoval s vaším e-mailovým účtem, aby vám neunikly žádné důležité zprávy. 
  • Pomůžeme s nastavením e-mailového klienta a jeho propojení s účtem.
phone
tv
Nechcete se trápit s nastavením set top boxu? Naši IT specialisté vám rádi pomohou s jeho zprovozněním. Společně nastavíme připojení k televizi, internetu, streamovací platformě či přehrávači hudby.
  • Pomůžeme s nastavením hardwaru – připojíme set top box k televizi i k síti či anténě pomocí vhodných kabelů. 
  • Provedeme vás procesem nastavení softwaru na vašem set-top boxu. 
  • Pomůžeme vám naladit a uspořádat vaše oblíbené kanály pro snadný přístup.
Ztratili jste heslo k Wi-Fi nebo ho chcete změnit z bezpečnostních důvodů? Nebojte se, naši IT specialisté vám rádi pomohou s nastavením. 
  • Pomůžeme vám přihlásit se k vašemu routeru pomocí správných přihlašovacích údajů. 
  • Poskytneme vám podrobné instrukce, jak změnit heslo vaší Wi-Fi sítě. 
  • Poradíme vám, jak nastavit silné a bezpečné heslo, aby byla vaše síť chráněna před neoprávněným přístupem.
router
dívka s tabletem
Chcete tisknout dokumenty z tabletu, ale nevíte, jak na to? Společně zajistíme bezdrátové propojení tabletu s tiskárnou a tu nastavíme tak, abyste napříště mohli tisknout z tabletu na pár kliků. 
  • Pomůžeme vám nastavit vaši tiskárnu pro bezdrátový tisk. Zajistíme připojení tiskárny k síti a nastavení správných ovladačů. 
  • Provedeme vás procesem nastavení tabletu pro tisk, abyste mohli tisknout dokumenty přímo z vašeho zařízení. 
  • Poskytneme vám podrobné instrukce, jak tisknout dokumenty a fotky ve správné kvalitě i formátu.
Nevíte si rady s výběrem pojištění nebo potřebujete pomoct při sjednání?
Vždy Vám rádi pomůžeme!
  • Zapomenuté / ztracené / ukradené heslo
  • Odvirování počítače, kontrola zabezpečení PC (aktuální antivirový program)
  • Odcizený online účet / bezpečnost na sociálních sítích
  • Záchrana dat ze zařízení
  • Zapojení a nastavení nové TV / satelitu
  • Pomoc s nastavením mobilního telefonu / tabletu / čtečky / stažení aplikace
  • Neúmyslné smazání dat
  • Problémy s externím diskem
  • Založení datového úložiště
  • Pomoc při práci s PC (výrazné zpomalení, chybové hlášky)
  • Konzultace při zapojení kabelů (výpočetní technika, spotřební elektronika)
  • Datová schránka / ID identita
  • Podpora při používání elektronické pošty a internetu, založení e-mailové adresy
  • Pomoc se spuštěním nového počítače / tiskárny
  • Zapojení nové WiFi / routeru
  • Zprovoznění nového spotřebiče (audiovizuální a IT technika)
  • Spárování zařízení v domácnosti např. propojení mobilního telefonu / tabletu s dalším bezdrátovým zařízením
  • Zjištění nejbližšího servisu (výpočetní technika, mobilní telefony, spotřební elektronika)
  • Zajištění servisu – objednání technika na adresu bydliště (výpočetní technika, mobilní telefony, spotřební elektronika)
  • Zjištění dopravy zařízení do a ze servisu (výpočetní technika, mobilní telefony, spotřební elektronika)
  • Certifikát elektronického podpisu

max. 3 hodiny /den*

Služba nekryje náklady na zakoupení náhradních dílů.

V případě, že by dle odborného odhadu poskytovatele trvání asistence přesáhlo více než 3 hodiny práce / den, nespadá povaha problému do asistenčního krytí a tuto událost nelze plnohodnotně v rámci asistence vyřídit. V takovém případě Vám poskytovatel rád doporučí kontakt na odborníky z oboru, které budete mít možnost poptat samostatně už na vlastní náklady.
V případě rizik a situací, které nejsou předmětem asistence, Vám poskytovatel rád doporučí vhodné externí dodavatele služeb (dále jen dodavatele), kteří Vám budou nápomocní při řešení konkrétní situace. Veškeré náklady na takovéto služby už ponesete Vy.